tisdag 12 januari 2010

Idag har jag varit på kurs....


...och då måste man ju handla! Det är ju halva nöjet. ;)


Senaste Quiltmagasinet hade jag inte så den var självskriven. Det blir härlig läsning i sängen ikväll eller i soffan imorgon.

Vidare hittade jag lite reatyger, alltid roligt. Den lilla bunten med fyra st fat quarter gav jag bara 100 riksdaler för. Lite tyger till pågående och kommande projekt och så några bra-att-ha-rea-tyger. Jag såg ut två orangea tyger i olika färgställning men fick bara med mig det ena hem. Så ev åker jag tillbaka imorgon.

En sprättare blev det och även ett Puff quilting cliff set. Det var något nytt som man kan göra olika roliga puffmönster.

Imorgon får ni se vad jag sydde idag! Det blev faktiskt någonting klart!
=)

1 kommentar:

  1. Det lät ju spännade och det är ju alltid roligt att köpa och gå på kurs!
    Ska komma tillbaka och titta vad du har gjort!

    SvaraRadera